Vaikų ugdymo procese vieną svarbiausių vaidmenų atlieka pedagogai, turintys ypatingą poveikį vaiko raidai. Įtrauktis švietime vis dar kelia daug klausimų ir patiems mokytojams. Kaip ugdyti skirtingų poreikių turinčius vaikus? Kokias taikyti fizinio ugdymo veiklas, kurios padėtų įtraukti visus vaikus į pamokas, o įgyta patirtis būtų naudinga kiekvienam iš jų?
Atsakymus į šiuos klausimus kviečiame surasti kartu praktiniame seminare „Pedagogų veiklos įtraukiojo fizinio ugdymo procese”, kuris vyks 2024 m. gruodžio 4 d. Vilniaus kolegijos sporto salėje (Studentų g. 39A, Vilnius).
Seminaro tikslas – supažindinti mokytojus, socialinius darbuotojus, studentus ir savanorius su įtraukiojo fizinio aktyvumo (fizinio ugdymo) veiklomis, kurios gali būti lengvai taikomos įtraukiojo ugdymo procese nediskriminuojant individualių poreikių turinčių vaikų; auginti švietimo specialistų kompetencijas bei skatinti įtraukųjį ugdymą.
14:00 val. Alternatyvios komunikacijos taikymo galimybės fizinio ugdymo kontekste (Inesa Razmė, Vilniaus lopšelis-darželis „Rūta“: specialioji pedagogė, taikomosios elgesio analizės terapeutė)
* Reikalinga sportinė, patogi apranga.
Renginio organizatoriai:
- Lietuvos triračių sporto asociacija
- Vilniaus kolegija
Veikla vykdoma pagal projektus:
- Į(si)galink su bėgimo triračiu! 2024, kurį remia Asmens su negalia teisių apsaugos agentūra prie SADM.
Skirtingi-unikalūs-lygūs, kurį remia Europos Sąjunga, administruoja Atviros Lietuvos fondas.